Terms of service

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine igabiba.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Zakonom o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino wasup.si upravlja podjetje Wasup d.o.o., Verovškova 60a, 1000 Ljubljana, matična številka: 8097836000, davčna številka: SI96542446, v nadaljnjem besedilu "prodajalec".

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja.

Z nakupom izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Podjetje Wasup d.o.o. se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh elektronske trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega ali zvočnega materiala.

Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in podjetjem Wasup d.o.o. v elektronski obliki se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

Elektronska trgovina je odprta 24 ur na dan, vsak dan. Zaradi različnih tehničnih ali drugačnih razlogov poslovanje preko naše elektronske trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si podjetje Wasup d.o.o. pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani elektronske trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje elektronske trgovine.

Pogodbo je moč skleniti le v slovenskem jeziku.

Uporabnik spletne strani v zvezi z uporabo te strani nima nikakršnih stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva. Podjetje Wasup d.o.o. ne zaračunava nobenih dodatnih stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva.

Podjetje Wasup d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi elektronske trgovine ali za kakršnokoli škodo, povzročeno z izdelki, ali ki je v kakršnikoli zvezi z izdelki, kupljenimi v elektronski trgovini.

Vrste uporabnikov

Z vpisom v spletno trgovino wasup.si postanete obiskovalec, s potrjeno registracijo pa postanete član Wasupa. Tako obiskovalec kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini wasup.si. 

Vsak obiskovalec lahko registracijo za člana Wasupa opravi preko spleta. Ob registraciji v spletno trgovino wasup.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana povezujeta z vnesenimi podatki. Član lahko kadarkoli dostopa in spreminja svoje podatke v nastavitvah računa.

Dostopnost informacij 

Wasup.si zagotavlja, da bo kupcu še pred zavezo s pogodbo zagotovila naslednje informacije:

  • podatke o upravitelju spletne trgovine wasup.si (ime in sedež podjetja, matična številka),

  • kontaktne podatke za hitro in učinkovito komunikacijo,

  • osnovne lastnosti izdelkov,

  • dostopnost izdelkov (trudimo se, da je za vse izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini tudi zaloga ali zagotovimo razumen dobavni rok),

  • pogoje dostave izdelkov (način, kraj in rok dostave),

  • cene, so jasno določene, vse cene že vsebujejo davek,

  • načine plačila in dostave,

  • časovno veljavnost ponudbe,

  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop so opisani v pravicah do odstopa nakupa in vračila blaga, v skladu s 43.č ZVPot.

Ponudba izdelkov

Ponudba izdelkov v elektronski trgovini je v celoti objavljena v slovenskem jeziku in se pogosto spreminja, zato smo za lažjo prepoznavnost izdelke različno označili. Ponudba velja do objave novega cenika.

Ekskluziva. S terminom ekskluziva so označeni vsi izdelki, ki so v danem trenutku na ozemlju Republike Slovenije na voljo le v spletni trgovini wasup.si.

Zadnji kosi. Ob vsakem izdelku najdemo podatek o trenutni zalogi. Ko se zaloga zniža na pet ali manj kosov se pojavi opozorilo ter odštevalnik zaloge.

Ni zaloge. Izdelek trenutno ni na zalogi, kar pomeni, da ga ni na zalogi v centralnem skladišču ter čakamo na ponovno dobavo.

Razprodano. Izdelek je razprodan, ni na zalogi v centralnem skladišču nov rok dobave ni znan.

Odprta embalaža. Izdelek ima odprto embalažo, vendar je izdelek brezhiben in nerabljen. Cena izdelka je dodatno znižana.

Načini plačila / plačilni pogoji  

  • z gotovino ob prevzemu (v plačilnih možnostih izberite opcijo Plačilo po povzetju),

  • z nakazilom na račun upravitelja wasup.si, Wasup d.o.o. (po ponudbi / predračunu),

  • s plačilnimi ali kreditnimi karticami MasterCard®, Visa, Visa Electron in American Express,

  • nakup na obroke LeanPay

  • Paypal in

  • Apple pay.

Podatki za nakazilo:

IBAN: SI56 0400 0026 6088 789

Naziv: Wasup d.o.o., Verovškova 60a, 1000 Ljubljana

Namen plačila: navedite svoje ime in priimek ter številko naročila

Referenca: SI00-številka naročila

Podjetje Wasup d.o.o. si pridržuje pravico, da za vse izdelke ne ponudi vseh načinov plačila. Prav tako lahko pride do sprememb kateregakoli plačilnega sistema brez posebne predhodne najave. Kupec je o vseh načinih plačila in o plačilnih pogojih seznanjen pred opravljenim nakupom, z opravljenim nakupom v spletni trgovini wasup.si pa se z njimi strinja in v njih izrecno privoli.

 

 Cene in zaloga 

Vse cene so izražene v EUR (€) in vsebujejo 22% DDV.

Cene se v spletni trgovini pogosto spreminjajo zato smo jih različno označili, vse ponudbe veljajo do objave novega cenika.

Redna cena

Za nakup neregistriranih uporabnikov (obiskovalcev) in članov igabibe velja ista redna cena. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Podjetje Wasup d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Kljub trudu, da bi zagotovili točne in ažurne podatke, pa lahko pride do napačnega podatka o ceni ali pride do spremembe cene med obdelavo naročila. V takem primeru bo wasup kupcu omogočil odstop od nakupa.

Vse cene veljajo po določenih pogojih plačil, ki so navedeni v Načini plačila in plačilni pogoji.

Akcijska cena

Akcijske cene so časovno omejene in veljajo ves čas trajanja akcije oziroma do razprodaje zalog. Vse akcijske cene so označene in veljajo tako za člane kot tudi za obiskovalce spletne trgovine wasup.si.

Zaloga

Trudimo se, da so vsi izdelki, ki so objavljeni v spletni trgovini wasup.si, tudi na zalogi. V kolikor se zgodi, da kakega izdelka nimamo zagotovimo razumni rok dobave.

Izdaja računa 

Po nakupu v spletni trgovini ter po dostavi naročenih izdelkov prodajalec kupcu pošlje račun v pdf formatu na elektronski naslov kupca, izvod v elektronski obliki je shranjen tudi na sedežu podjetja Wasup d.o.o. Pogodba je shranjena v elektronski obliki pri podjetju Optimus d.o.o. Kupec prejme račun za vsako naročilo posebej.

Na računu je razvidna cena kupljenih izdelkov, DDV in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Pred potrditvijo nakupa je kupec dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne bomo upoštevali.

Dostava in dobavni roki 

Kako vam bo dostavljeno naročeno blago? 

Naročeno blago bo dostavljeno s pogodbenim partnerjem Pošta Slovenije ali GLS. Kupec poštnino v višini 3,99 € krije sam, če je znesek nakupa nižji od 50,00 €. Pri nakupu nad 49,99 EUR stroške poštnine krije podjetje Wasup d.o.o..

Dostava blaga je možna le na ozemlju Republike Slovenije.

Kdaj bom prejel naročeno blago? 

Naročeno blago bo predvidoma odposlano v roku 48h od prejema naročila. Pošta Slovenije in GLS paket dostavita naslednji delovni dan oz. najkasneje v roku treh delovnih dni (v času COVID-19 pandemije se to obdobje lahko podaljša do 6 delovnih dni). Naročila, ki jih prejememo v soboto, nedeljo ali na praznik bodo odpremljena na prvi naslednji delovni dan (ponavadi v ponedeljek).

Ali lahko pošljem izdelek tudi na drug naslov ali kot darilo? 

Da. Izdelke lahko pošljete na katerikoli naslov znotraj ozemlja Republike Slovenije. V kolikor želite, da je prejemnik izbranih izdelkov ali storitev druga oseba kot naročnik oziroma plačnik naročila, pritisnite tipko "Pošlji na drug naslov” in v obrazec vnesite zahtevane podatke za naslov prejemnika. V primeru, da ste kupili izdelek za darilo, prejemnik računa ne bo prejel. Račun bomo poslali na elektronski naslov plačnika.

Izdelke ali storitve je mogoče poslati na drug naslov ali kot darilo izključno ob predpogoju, da je izbran način plačila v elektronski trgovini (s kreditno kartico, plačilo po predračunu, Paypal ali Apple pay).

Dobavni rok

Dobavne roke, ki so objavljeni za izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz našega skladišča. Veljajo dobavni roki, ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila.

Kljub trudu, da bi zagotovili točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o dobavnem roku napačen ali se spremeni med obdelavo naročila. V tem primeru ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Reklamacije (stvarna napaka, garancija, poškodba) 

Garancija

Vsak izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu, prav tako je na garancijskem listu ali računu navedeno trajanje garancije. Garancija velja na območju Republike Slovenije.

Proizvajalec oziroma uvoznik jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka potrošniku.

Garancijski rok se ne nanaša na programsko opremo! Iz garancije je izvzet tudi potrošni material, ki je podvržen stalni obrabi. Izdelek, ki se pokvari v garancijski dobi, se popravi oz. zamenja najkasneje v roku 45 dni, v kolikor le-to ni mogoče, se na kupčevo zahtevo zamenja z novim in brezhibnim. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko pravnega odstavka 43.b člena.

Garancija ne velja za potrošni material. Garancijo lahko uveljavite z originalnim računom ali s kopijo in garancijskim listom. Okvarjeno blago lahko dostavite na sedež upravitelja trgovine ali na pooblaščeni servis. 

Garancija ne velja v primerih

  • če potrošnik ni ravnal v skladu z navodili za uporabo izdelka,

  • da je v izdelek posegala nepooblaščena oseba,

  • da je izdelek mehansko poškodovan,

  • če je okvara nastala zaradi izlitja baterij,

  • če je okvaro povzročilo izredno nihanje omrežne napetosti ali višja sila,

  • če gre za obrabo zaradi normalne uporabe

  • če gre za reklamacijo potrošnega materiala

Stvarna napaka

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu v 24 MESECIH od prevzema blaga v kolikor obvesti prodajalca o napaki v roku dveh mesecev od ugotovitve napake. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. po 24 MESECIH od prevzema, prodajalec ne odgovarja več. Kupec lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi (npr. ponudba dobropisa ni pravilna).

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči preko elektronske pošte info@wasup.si ali pisni opis napake skupaj z izdelkom pošlje na naslov prodajalca. Prodajalec bo ustrezno napotil in informiral potrošnika o nadaljnjem postopku vračila.

Poškodba

V kolikor je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri ponudniku. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, zapakiran v embalaži, v kateri ste izdelek prejeli ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi prevozni ponudnik.

Naročila (obveščanje o naročilih, preklic naročila)

Postopek nakupa v spletni trgovini wasup.si je:

Izberete izdelek, ki ga želite kupiti in dodate v košarico s klikom na ikono “V košarico” ob izdelku. Izdelki so razvrščeni po kategorijah, poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalnika.

V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko poljubno brišete (z gumbom “Odstrani”) oz. spreminjate količino. Ko ste dokončno oblikovali svoje naročilo zaključite nakup s pritiskom na gumb “K blagajni”. Če ste registrirani uporabnik, vpišite svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji. Neregistrirani uporabniki izpolnijo obrazec kot obiskovalci, vpisati je potrebno ime in priimek, naslov za dostavo ter kontaktno telefonsko številko. Preverite, če je naslov naročnika pravilen. Če pošiljate izdelek nekomu za darilo, lahko naslov prejemnika blaga tukaj spremenite. V tem primeru bo račun poslan naročniku, blago pa naslovniku. Če pošiljate paket na drug naslov, kot je naročnikov, plačilo blaga po povzetju ni mogoče.

Dostava je možna preko Pošte Slovenije. Izberete še način plačila, pogoje dostave (glej zgoraj). Preden kliknete na gumb "Plačaj zdaj”, še enkrat preverite, če je seznam naročenih izdelkov pravilen, v kolikor imate kodo za popust jo pred potrditvijo plačila vnesite v za to predvideno okno. Po kliku na “Plačaj zdaj”, oddaji naročila, se vam bo prikazala stran s potrditvijo, da je bil nakup sprejet.

V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče. Preklic naročila mora kupec poslati na naslov info@wasup.si . V kolikor je bilo naročilo že odpremljeno iz skladišča, kupec zavrne sprejem pošiljke, prodajalec pa mora potrošniku takoj vrniti vsa opravljena plačila. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in, če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Ko je naročilo pripravljeno za odpremo vas o tem obvestimo preko elektronske pošte ali SMS sporočila. 

Možen je nakup v količinah, primernih za gospodinjstva. 

 

Odveza odgovornosti

Spletna trgovina wasup.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani igabiba.si. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da wasup.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. Zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov lahko povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani.

V takem primeru, bo igabiba.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Wasup d.o.o. ni odgovorno za občasno nedelovanje spletne trgovine wasup.si.

wasup.si ne odgovarja za vsebino mnenj in komentarjev o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Wasup.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Wasup.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Wasup.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih wasup.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine wasup.si in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v naših e-novicah ali drugih medijih. 

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba kode za popust:

Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem izdelkov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

V istem koraku v polje »Koda za popust« vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, vsake posebej vnesite v polje in kliknite gumb Uporabi.

Za nakup enega izdelka je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih izdelkov.

Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda) znotraj istega naročila ni mogoča.

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v naših e-novicah ali drugih medijih. 

V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, ali se pošiljka med transportom poškoduje, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba promocijske kode:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem izdelkov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

  • V istem koraku v polje »Koda za popust« vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi.

  • V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).

  • Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda, igabooster) znotraj istega naročila ni mogoča.

Darilni bon wasup.si

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Wasupd.o.o. proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec Wasup d.o.o. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine wasup.si.

Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini wasup.si. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih izdelkov, razen načina plačila. Darilni bon je možno plačati s plačilno ali kreditno kartico. V primeru večjega naročila darilnih bonov lahko svoje povpraševanje pošljete na info@wasup.si. V tem primeru je možnost plačila po predračunu. Veljavnost darilnega bona je 1 leto od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon ni potrebno vnovčiti v celotne znesku pri enem naročilu ampak se lahko porazdeli na več naročil. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati.

Uporaba darilnega bona:

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

  • V polje »Koda za popust« vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi. Če želite unovčiti več bonov, vnesite kodo bona in kliknite Uporabi. Ta postopek ponovite.

  • Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.

  • Nato samo še oddate spletno naročilo.

Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov in promocijskih kod, medtem ko se koda za popust lahko vnese samo ena. Vse našteto tekom oddaje spletnega naročila vpišete v polje »Koda za popust«, tako, da kodo vnesete v polje in kliknite Uporabi. Ta postopek ponovite.

Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bone nadomestili z novimi darilnimi boni. Vplačani denar bomo vrnili na vaš tekoči račun ali kreditno kartico, v kolikor ste z njo izvedli nakup. Vse, kar morate storiti je, da nam sporočite kode unovčenih darilnih bonov in številko vašega transakcijskega računa.

Vsak darilni bon je opremljen z edinstveno kodo, ki jo je mogoče uporabiti samo enkrat. Če je darilni bon potekel, ga ni več mogoče zamenjati, zahtevati izplačilo njegove denarne vrednosti ali podaljšati njegove veljavnosti.

Kompletomat

Komplet je skupek dveh do večih izdelkov. Ob nakupu izdelka prek spletne trgovine igabiba.si vam sistem ponudi še druge izdelke in s tem prihranite pri ceni. Za dodaten izdelek znotraj kompleta veljajo posebni prihranki, ki bodo že pred oddajo spletnega naročila vidni v košarici.

Darila, ki so dodana posamičnim izdelkom, se pri tvorjenju kompleta ne ohranijo (kompleti se vedno tvorijo brez daril). Znotraj različnih kompletov se prihranki razlikujejo.

Darilni bon, promocijsko kodo, kodo za popust lahko izkoristite tudi pri nakupu kompleta, vendar le eno od prej naštetih možnosti. Darilni bon, promocijsko kodo, kodo za popust vnesite v polje »Koda za popust«. Nato kliknite gumb Uporabi.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. 

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Pravnim ali fizičnem osebam, ki opravljajo pridobitno dejavnost omogočamo vračilo dobavljenega blaga v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine wasup.si več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v odseku zgoraj z naslovom "Reklamacije (stvarna napaka, garancija, poškodba)".

Spletna trgovina wasup.si pravnim osebam in fizičnem osebam, ki opravljajo pridobitno dejavnost omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*  (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)

  • z nakazilom na račun upravitelja Wasup d.o.o. po ponudbi/predračunu

  • s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, American Express)

  • PayPal

  • Apple Pay

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Wasup d.o.o. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

Ocene, mnenja in komentarji

Vse ocene, mnenja in komentarji oddani na spletni trgovini igabiba.si pripomorejo k boljši uporabniški izkušnji in predstavljajo vidik predstavitve produkta, ki potencialnemu kupcu podaja dodatne informacije in mu skuša pomagati pri nakupu optimalnega izdelka za njegove potrebe in zahteve. Mnenja, ocene in komentarji, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Možnost objave ocene, mnenja in komentarja je na voljo vsem uprabnikom spletne trgovine wasup.si. Wasup d.o.o. bo pred samo objavo ocene, mnenja ali komentarja, slednje pregledal in presodil ali ustrezajo kriterijem za objavo. Objavljene ne bodo ocene, mnenja, komentarji, ki so kakorkoli neprimerne ali žaljive ter tako ne predstavljajo konstruktivnega prispevka in ne koristijo ostalim uporabnikom spletne trgovine.

S samo oddajo ocene, mnenja, komentarja se uporabnik v popolnosti strinja s pogoji uporabe in dovoljuje, da iwasup.si oceno, mnenje ali komentar časovno neomejeno uporablja v elektronskih in ostalih medijih ter vseh oglaševalskih kampanjah, kjer je to v interesu podjetja. Avtor podane ocene ali mnenja izjavlja, da je lastnik avtorskih pravic za podano mnenje in slednje neizključno in časovno neomejeno prenaša na Wasup d.o.o.

Pritožbe, spori in izvensodno reševanje sporov

Spletna trgovina wasup.si in njen upravnik podjetje Wasup d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@wasup.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Pristojno osebje v podjetju bo o pritožbi odločilo v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 15 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo. Podjetje bo poslalo odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke (v večini primerov na elektronski naslov). Stranka ima pravico na odgovor vložiti ugovor.

Wasup d.o.o. bo v roku 15 delovnih dni poslalo odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke. S tem je odločitev podjetja dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da stranka ni zadovoljna z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri pristojnem sodišču.

Wasup d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Wasup d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru se stranke dogovorijo, da bo spor reševalo stvarno in krajevno pristojno sodišče.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi, Wasup d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Wasup d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino wasup.si na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pravno obvestilo / avtorske pravice

Vse vsebine, ki so objavljene na straneh spletne trgovine Wasup so last podjetja Wasup d.o.o. in/ali podjetij, katerih izdelke distributira podjetje Wasup d.o.o.

Spletna trgovina wasup.si in vsi podatki, vsebina, slike izdelkov in grafike prikazane na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati, distribuirati, spreminjati, javno prikazovati, predvajati, uporabljati ter ostale oblike izkoriščanja avtorskega dela, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti. Vsa avtorska dela so zaščitena že z nastankom in jih ni potrebno posebej označevati.

Pomoč, kontakt in dodatna vprašanja

Če imate glede naše ponudbe ali uporabe spletne trgovine igabiba.si dodatna vprašanja ali pa potrebujete več informacij, je pomoč pri roki. Pišite nam na naslov info@wasup.si ali nas pokličete na od ponedeljka do petka med 10:00 in 16:00 na telefonsko številko +386 (0)41 620 788:

Spletno trgovino Wasup.si ureja in je v lasti podjetja Wasup d.o.o.:

Sedež podjetja:
Wasup d.o.o.
Verovškova 60a
1000 Ljubljana
+386 41 620 788
info@wasup.si.si

 

 

Pogoji poslovanja veljajo od 9. 3. 2021