Sup lahko osebno prevzamete ali pa vam ga pošljemo na dom!

Rezervacija je brezplačna - plačate šele ob prevzemu ali teden dni preden vam ga pošljemo!

CENIK IZPOSOJE

Izpsojamo primarno za več dni, za čas dopusta. Dan najema je cenejši kot uro najema na plaži. Ker v soboto in nedeljo prevzem ni možen, je cenik oblikovan tako, da je cena za 7 ali 9 dni enaka.

Sup vam lahko tudi pošljemo. Kot dan najema morate izbrati 1 dan preden sup dejansko potrebujete. Poštnina pa je potem že plačana v obe smeri.

ČE ŠE NE POZNATE SISTEMA, OBVEZNO PREBERITE POSTOPEK NAJEMA SPODAJ

IZBERI SUP ZA NAJEM

Test pred nakupom

Bi radi sup kupili, pa niste prepričani, če je izbira prava? Opremo si izposodite in jo dobro preizkusite. Če je ustrezna, vam pri Wasup stroške izposoje do 100 EUR odračunamo od kupnine. Ponudba velja največ 7 dni od dneva vračila!

Kako poteka rezervacija?

1. IZBERITE DATUM

Za začetek izberite datum, ko bi želeli opremo prevzeti in vrniti. Če opremo potrebujete od sobote do sobote, boste morali označiti prevzem v petek in vračilo v ponedeljek. Vendar so cene nastavljene tako, da boste plačali le 1 dan več kot za najem od sobote do sobote.

Sup deske vam lahko tudi pošljemo, če niste v naši bližini. V tem primeru morate sup rezervirati še en dan prej, da ga imamo čas poslati in vračunajte tudi 1 dan za vračilo (na GLS ga morate oddati en dan pred iztekom najema). Stroški pošiljanja in vračila so že vključeni! Sup vam bomo preko GLS skušali poslati še kak dan prej, da ne bo zapletov s pravočasno dostavo.

NE POZABITE PRED REZERVACIJO V KOŠARICI OZNAČITI, DA ŽELITE POŠILJANJE NA DOM!

2. IZBERITE OPREMO

Nato izberete sup, ki je v željenem terminu na voljo. Vržete v košarico kot v spletni trgovini, vse potrdite in vnesete svoje podatke. Potrebujemo vse vaše podatke, ker se avtomatično prenesejo v pogodbo. Če teh podatkov ni, je rezervacija neveljavna in lahko ostanete brez želene opreme. Pazite na pravilno številko osebne izkaznice - brez te dvig naročene opreme ne bo mogoč.

Vse potrdite in na e-mail prejmete potrdilo o prejeti rezervaciji. Če potrdila niste prejeli, preglejte med neželeno pošto in označite, da želite prejemati naše e-maile.

S tem imate opremo zagotovljeno. Plačilo še ni potrebno.

3. POGODBA IN PLAČILO

Teden dni pred najemom boste prejeli e-mail. V njem bodo osnovna navodila in povezava do plačila. Če želite plačati z gotovino, to lahko storite ob osebnem prevzemu. Vendar oprema in pogodba ne bosta v naprej pripravljena in boste morda morali malo počakati.

Če ste se odločili, da vam opremo pošljemo na dom, morate v tem koraku OBVEZNO opraviti plačilo s kartico ali Paypalom. Zaračunali vam bomo tudi 100 EUR varnostnega depozita, ki ga vrnemo v celoti, če je oprema pravočasno in v celoti vrnjena. Plačilo po povzetju ni možno. Če plačila ne prejmemo 3 dni pred začetkom najema, bo rezervacija stornirana in sup ne bo poslan.

4. OSEBNI PREVZEM

Na prvi dan najema se po 12.00 oglasite v razstavnem salonu Wasup na Verovškova ulica 60a v Ljubljani, kjer vas bo čakala rezervirana oprema. Ob petkih popoldne je včasih gneča, zato bodite pripravljeni, da boste po potrebi malo počakali. Če bo rezervacija že plačana in bodo vsi vaši podatki v rezervaciji pravilni, vas bo oprema že čakala in bomo potrebovali zgolj podpis pogodbe. S tem si boste skrajšali morebitno čakanje.

Če vam prevzem v petek popoldan predstavlja logistični problem, pokličite na 040 867 867 dva dni pred najemom in bomo preverili, če je oprema že na voljo in se ponjo oglasite že dan prej.

5. POŠILJANJE

Sup vam bomo skušali poslati že 2 ali 3 dni pred začetkom najema, da ga boste zagotovo prejeli pravočasno. Če bo seveda že na voljo za pošiljanje. Pošljemo najkasneje na prvi dan najema.

Če potujete v soboto, ga MORATE rezervirati od četrtka, da ga lahko prejmete v petek. V soboto namreč ni dostav. Prejeli boste tudi sledilno številko GLS paketa in vaša naloga je, da spremljate, če vse poteka normalno. Če se kje zapleta, nam to takoj sporočite. Če se zgodi, da paket ne bo dostavljen pravočasno, vam bomo denar vrnili, če zapleta niste povzročili sami (če ste si paket naročili za petek in v petek ni nikjer nikogar, ki bi paket lahko prevzel, potem ni naša krivda). Prevzem si lahko naročite tudi v službo ali na GLS prevzemna mesta (Petrol črpalke).

6. VRAČILO

Opremo vrnete na zadnji dan najema do 12h. Če želite vrniti kasneje (npr po službi), nas pokličite na 040 867 867. Če oprema ni že rezervirana, vam brez problema odobrimo vračilo do konca delovnega časa.

Če smo vam opremo poslali, boste v paketu že prejeli tudi nalepko z že plačano poštnino za vračilo. Sup morate zapakirati nazaj v isti karton v katerem ste ga prejeli in nanj namestiti poslano nalepko. Tako opremljen paket morate oddati na GLS en delovni dan PRED koncem najema. GLS lahko paket prevzame pri vas doma, vendar jih morate obvestiti 1 delovni dan pred prevzemom (če vračate v ponedeljek, jih morate obvestiti že v petek!). Še lažje je, če z nalepko opremljen paket pustite na njihovi prevzemni točki (npr Petrol). Če oddate npr že v soboto ali nedeljo ob vračanju z dopusta, se šteje kot, da je bilo oddano v ponedeljek! Shranite potrdilo o oddaji. Morebitno zamudo GLS pri vračilu, bomo seveda pokrili sami. Od vas bomo pričakovali zgolj potrdilo, da ste oddali 1 delovni dan pred koncem najema.

Zamudnina je 30 eur dnevno. 

Če brez dogovora zamudite več kot 5 dni, se šteje kot kraja/goljufija in naredimo prijavo policiji.

7. SPREMEMBA NAČRTOV?

Če ste si po opravljeni rezervaciji premislili, nam to obvezno sporočite vsaj 3 dni pred začetkom najema in bomo vse skupaj preklicali brez vsakih stroškov.

Če ste morali dopust prekiniti, opremo seveda lahko vrnete predčasno. Vendar denarja ne vračamo! Lahko pa se dogovorimo za kak brezplačen vikend najem, če je oprema na voljo.

Če ste ugotovili, da bi želeli najem morda podaljšati, nam to sporočite kak dan pred potekom najema. Če oprema ni že rezervirana, vam z veseljem ustrežemo.

Če rezervirane opreme ne dvignete, imamo pravico zaračunati in izterjati celotno najemnino skupaj z zamudnimi obrestmi in stroški izterjave.

Če niste prepričani kateri sup izbrati, si lahko preberete naš blog

Nakup supa: 10 vprašanj, ki si jih morate postaviti

Potrebujete pomoč?

Pokličite 040 867 867 ali pišite na info@wasup.si

IZBERI SUP ZA NAJEM

Poglejte naš video: Kako sup pripravimo za uporabo

Poglejte naš video: Kako sup po uporabi pospravimo?